Spelling-, stijl- en grammaticacontrole en opmaak verslagen/scripties

  • Ananda

    Hallo,

    Als student Redactie en mediaproductie schrijf ik veel verslagen en dit doe ik met plezier. Naast deze studie heb ik een cursus Schrijftechnieken aan de Schrijversvakschool Amsterdam met succes afgerond. Ik heb veel affiniteit met schrijven en ik ben vaardig in spelling, stijl en grammatica van zowel de Nederlandse als Engelse taal.

    Daarbij heb ik verschillende online magazines uitgegeven en websites beheerd, waardoor ik ook sterk ben in vormgeven.

    Ik bied mijn diensten aan als verslagcontroleur en vormgever. Denk hierbij aan scripties, werkstukken, studieverslagen, maar ook aan sollicitatie- en motivatiebrieven.

    Prijsindicatie: €4,50 per 1000 woorden, €0,50 per vorm te geven pagina.

    Voor meer informatie stuur een mail naar verslaghulp@gmail.com.

    Met vriendelijke groet,

    Ananda

  • Vianka

    Beste Ananda,

    Met spoed ben ik op zoek naar iemand die mijn verslag voor mij willen nakijken op alles behalve vorm geven.

    Ik heb in totaal 3161 woorden. Ik wil iemand die ik kan vertrouwen en serieus naar mijn stuk kan kijken en controleren.

    Aangezien ik op school nog heelveel opmerkingen krijgt, hoewel mijn stukken door 2 verschillende personen wordt nagekeken.

    Kunt u mij hiermee helpen AUB?

    Graag hoor ik zo snel mogelijk van u.

    Met vriendelijke groet,

    Vianka Martis

  • Sara

    Beste Ananda

    Vorige week hebben wij ons projectplan ingeleverd. Als feedback op ons project hebben wij gekregen dat het inhoudelijk voldoende tot goed is, maar het bevat nog heel veel taal en spelfouten. kunt u ons a.u.b hiermee helpen???? We moeten het zo snel mogelijk inleveren. Ons project bestaat uit 24 pagina's. Inhoudelijk bevat het 5063 woorden.

    neemt u a.u.b zo snel mogelijk contact met ons op!

    alvast bedankt!

    m.v.g

    Sara